Házi rendszergazda szolgáltatás 2014-04-07T10:53:47+00:00

Előfordult már hogy nagyon gyorsan kellett a segítség egy számítógépes problémánál?

Előfordult már, hogy elakadt egy program használatával és nem tudta kihez forduljon?

Gyakran kell számítógépét szervizbe vinnie és már elege van a szerviz költségekből?

Van segítség! Házi rendszergazda szolgáltatás a FlexComp-tól! A népszerű házi számítógép szervizünk most új szintre lép. Új szolgáltatásunkkal a lehető leggyorsabban nyújtunk segítséget távoli belépéssel. Ilyen szintű szolgáltatás eddig csak a vállalti ügyfelek számára volt elérhető!

Hogyan működik?

A szerződött ügyfél telefonon jelentheti be a hibát és a bejelentés után szakemberünk belép távolról a gépbe és megkezdi a hiba javítását. A legtöbb esetben a javítás, vagy tanácsadás azonnal megkezdődhet, de előfordulhat, hogy várni kell, míg szakemberünk felszabadul. A maximális várakozási idő 1,5 óra – ez még így is a leggyorsabb szolgáltatás, amit a piacon talál. A távoli bejelentkezésre használt program tejesen biztonságos és teljes kontrollt biztosít az ügyfél számára!

Mi van akkor, ha nem indul a gép?

Ahhoz, hogy távolról be tudjunk lépni a gépbe, természetesen a gépnek el kell indulnia és az internet kapcsolatnak működnie kell. Ha ezek közül valamelyik nem működik, a gépet csak a helyszínen tudjuk javítani. Ilyen esetekben a javításért a szerződött ügyfélnek nem kell munkadíjat fizetnie és havonta egy kiszállást is ajándékba adunk. A helyszíni javítás a bejelentést követő 5 munkaórán belül megkezdjük.

Mi az a munkaóra?

A munkaidőnkhöz igazított időszámítási mód. A javításokkal munkanapokon 8-18 óráig és szombaton 9-13 óráig foglalkozunk. Ez azt jelenti, hogy ha egy hibabejelentés egy hétköznapon 16:00-kor érkezik, akkor a távoli javítást még aznap, maximum 17:30-kor elkezdjük, de a kiszállással járó javítás megkezdésének határideje másnap 10:30

Hogyan csatlakozhat?

Ha szeretné a szolgáltatást igénybe venni, csak telefonon kell jelezni a 20/295-6414-es telefonszámon. A telefonhívás során egyeztetünk egy időpontot és az egyeztetett időpontban kollégánk kimegy Önhöz megkötni a szerződést, ellenőrizni a számítógépet és feltelepíteni azt a programot, amivel a távoli bejelentkezések történnek majd. Ezután Ön megkap minden információt, amire szüksége lehet. A végén a piszkos anyagiak vannak hátra: Önnek a helyszínen kell kifizetnie az első (tört)havidíjat és a belépési díjat.

Mennyibe kerül?

Minden díjat megtalál ide kattintva.