Tisztelt Ügyfelünk!
Büszkék vagyunk rá, hogy egyedülálló módon az általunk végzett munkákra garanciát adunk. Ennek részleteit olvashatja ezen az oldalon.
Garancia ideje:
– szoftveres javítás esetén (telepítés, újratelepítés, program installálás, vírusirtás, stb.): 2 hét.
– hardveres javítás esetén (alkatrész beszerelés, csere, javítás): a beszerelt alkatrész garanciális ideje, vagy 1 hónap.
Mikor érvényesítheti garanciális igényét:
– Szoftveres javítás után a gép nem úgy működik, ahogy Ön megszokta.
– Szoftveres javítás után a gépről valamilyen program hiányzik.
– Szoftveres javítás után a feltelepített program(ok) nem megfelelő(ek), vagy nem megfelelően működik/működnek
– Szoftveres javítás esetén a gép sebessége nem kielégítő
– A gép nem működik (nem lehet bekapcsolni, nem indul az operációs rendszer, lefagy, magától újraindul, stb.)
Mire nem vonatkozik a garancia:
– Olyan hibára, amit Ön a javítás során nem jelzett és a munkalapra nem került fel.
– Olyan hibára, ami a javítás után jelentkezett és nincs összefüggésben a javítással
– Olyan hibára, ami megváltozott szoftveres környezetnek köszönhető (pl. vírusirtó kikapcsolása)
– Olyan hibára, ami nem megfelelő használatból, vagy hanyagságból ered (szabálytalan kikapcsolás; kábelek kimozdulása, kihúzódása; fizikai sérülés)
– Operációs rendszer cseréjére.
Hogyan érvényesíthető a garanciális igény:
Amennyiben a számítógép állapota lehetővé teszik (alapvetően működik, internet van), a garanciális javítás elsődlegesen minden esetben ellenőrzött távoli belépéssel történik. Ennek oka az, hogy így tudjuk a leggyorsabban elhárítani a hibát. A távoli belépés során munkatársunk egy speciális program segítségével az internet keresztül lép be az Ön számítógépére és megkísérli elhárítani a hibát. Amennyiben ez a módszer nem sikeres, vagy a számítógép állapota nem teszi lehetővé a javítás ezen módját, 2 munkanapon belül, előre megbeszélt időpontban kiszállunk Önhöz.
Tudnivalók a távoli belépésről:
A belépés ezen módja az Ön számára 100%-osan biztonságos. Az Ön közreműködése nélkül se a javítás alatt, se utána nem tudunk belépni a gépre. A távoli javítás során Ön végig látja a kijelzőn, hogy mit csinálunk a géppel. A belépéshez egy program szükséges, ami a következő linken érhető el: https://infofutar.hu/help.exe
Kérjük, még az előtt töltse le és indítsa el a programot, mielőtt minket hívna, ezzel is csökkentve a hívási időt! Telefonszámunk a szokásos: 20/295-6414
A csatlakozáshoz arra van szükség, hogy a program által megjelenített Azonosítót (9 jegyű szám) és Jelszót (4 jegyű szám) bediktálja. Amennyiben az Azonosító és/vagy a jelszó nem jelenne meg, kérem kapcsolja ki vírusirtó programját, tűzfalát és indítsa újra a programot!