Törekszünk arra, hogy mindenben megfeleljünk Ügyfeleink igényeinek és a szolgáltatásunkkal mindenki elégedett legyen. Éppen ezért – a szolgáltatási területünkön elsőként – 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a javításokra. Ha valamiért nem elégedett a végeredménnyel azt 14 napon belül telefonon, vagy email-ben jelezheti. Első körben megpróbáljuk helyre hozni a hibát ingyenesen és ha ez után sem tetszik Önnek az eredmény és ezt 7 napon belül email-ben jelzi, akkor 100%-osan visszatérítjük Önnek a javítás árát. A kockázatot tehát átvállaljuk Öntől, így nyugodt szívvel, gondtalanul élvezheti új életre kelt számítógépe használatát. Rendelése után kapcsolatba lépünk Önnel telefonon és tájékoztatjuk, hogy a rendelése várhatóan melyik napon lesz készen a kiszállításra. (Átlagosan 1-3 munkanappal a megrendelés után). Amikor a megrendelt termékek megérkeztek hozzánk, ismét megkeressük Önt telefonon, hogy a kiszállítás időpontját egyeztessük. A kiszállítást informatikus kollégánk, vagy a GLS futárszolgálat végzi. Amenniyben a mi kollégánk viszi a csomnagot, Ön a következő előnyöket élvezheti: Ezeket a lehetőségeket egy futárcég, vagy posta által történő kiszállításnál nem kaphatja meg! A saját kollégánk általi kiszállítás Budapesten, valamint Miskolcon és környékén kérhető. Rendelése után kapcsolatba lépünk Önnel telefonon és tájékoztatjuk, hogy a rendelése várhatóan melyik napon lesz készen a kiszállításra. (Átlagosan 1-3 munkanappal a megrendelés után). Amikor a megrendelt termékek megérkeztek hozzánk, ismét megkeressük Önt telefonon, hogy a kiszállítás időpontját egyeztessük. Amennyiben a mi kollégánk viszi a csomagot, úgy akkor, amikor Ön szeretné: a kiszállítás előre egyeztetett időpontban történik – tehát nem úgy, mint egy futárszolgálatnál, ahol Ön csak annyit tud előre, hogy valamikor 8 és 16 óra között érkezik a csomag. A GLS csomagszállításnál Ön megkapja emialben a futár telefonszámát és vele tud egyeztetni a szállításról. Jelenleg csak készpénzben, utánvéttel lehet fizetni. A számlát a házhoz szállítást végző kollégától kapja és neki is kell fizetnie. GLS-szállítás esetén a csomag feladásakor állítjuk ki az elektronikus számlát és küldjük meg Önnek emailben. Fizetni a futárnak kell.Garanciával kapcsolatos kérdések
Megrendeléssel kapcsolatos kérdések
Szállítással kapcsolatos kérdések
Gyakran ismételt kérdésekadmin2014-06-18T20:20:53+02:00
100% garancia
Mi történik a megrendelés után?
Ki kézbesíti a megrendelt árut?
Mi történik a megrendelés után?
Mikor történik a kézbesítés?
Milyen fizetési módokat vehet igénybe?