Gyakran ismételt kérdések2014-06-18T20:20:53+00:00

Garanciával kapcsolatos kérdések

100% garancia

Törekszünk arra, hogy mindenben megfeleljünk Ügyfeleink igényeinek és a szolgáltatásunkkal mindenki elégedett legyen. Éppen ezért – a szolgáltatási területünkön elsőként – 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a javításokra. Ha valamiért nem elégedett a végeredménnyel azt 14 napon belül telefonon, vagy email-ben jelezheti. Első körben megpróbáljuk helyre hozni a hibát ingyenesen és ha ez után sem tetszik Önnek az eredmény és ezt 7 napon belül email-ben jelzi, akkor 100%-osan visszatérítjük Önnek a javítás árát.

A kockázatot tehát átvállaljuk Öntől, így nyugodt szívvel, gondtalanul élvezheti új életre kelt számítógépe használatát.

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Mi történik a megrendelés után?

Rendelése után kapcsolatba lépünk Önnel telefonon és tájékoztatjuk, hogy a rendelése várhatóan melyik napon lesz készen a kiszállításra. (Átlagosan 1-3 munkanappal a megrendelés után). Amikor a megrendelt termékek megérkeztek hozzánk, ismét megkeressük Önt telefonon, hogy a kiszállítás időpontját egyeztessük.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Ki kézbesíti a megrendelt árut?

A kiszállítást informatikus kollégánk, vagy a GLS futárszolgálat végzi. Amenniyben a mi kollégánk viszi a csomnagot, Ön a következő előnyöket élvezheti:

  • Extra szolgáltatások: így olyan szolgáltatásokat tudunk Önnek nyújtani, amit más cégtől nem kaphat meg. Ilyen például a helyszíni üzembe helyezés.
  • Munkatársunk ingyenes tanácsadást nyújt, érdeklődhet tőle árakról, konfigurációkról, valamint közösen megtervezhetik az Ön jövőbeni informatikai fejlesztéseinek irányát.
  • Ez a legkényelmesebb az Ön számára. Álmai laptopjáért, vagy számítógépéért nem kell egy métert se megtennie, vagy a saját idejét áldoznia.

Ezeket a lehetőségeket egy futárcég, vagy posta által történő kiszállításnál nem kaphatja meg! A saját kollégánk általi kiszállítás Budapesten, valamint Miskolcon és környékén kérhető.

Mi történik a megrendelés után?

Rendelése után kapcsolatba lépünk Önnel telefonon és tájékoztatjuk, hogy a rendelése várhatóan melyik napon lesz készen a kiszállításra. (Átlagosan 1-3 munkanappal a megrendelés után). Amikor a megrendelt termékek megérkeztek hozzánk, ismét megkeressük Önt telefonon, hogy a kiszállítás időpontját egyeztessük.

Mikor történik a kézbesítés?

Amennyiben a mi kollégánk viszi a csomagot, úgy akkor, amikor Ön szeretné: a kiszállítás előre egyeztetett időpontban történik – tehát nem úgy, mint egy futárszolgálatnál, ahol Ön csak annyit tud előre, hogy valamikor 8 és 16 óra között érkezik a csomag.

A GLS csomagszállításnál Ön megkapja emialben a futár telefonszámát és vele tud egyeztetni a szállításról.

Milyen fizetési módokat vehet igénybe?

Jelenleg csak készpénzben, utánvéttel lehet fizetni. A számlát a házhoz szállítást végző kollégától kapja és neki is kell fizetnie.

GLS-szállítás esetén a csomag feladásakor állítjuk ki az elektronikus számlát és küldjük meg Önnek emailben. Fizetni a futárnak kell.