A webshopunkban szereplő termékeket kedvezményes áron szállítjuk ki az Ön által megadott címre, és a házhoz szállításhoz mellé adjuk az összeszerelést, üzembe helyezést, telepítést és a Garanciafutár szolgáltatást
A házhozszállítást és üzembe helyezést a következő településeken és azok környékén* végezzük: Budapest, Miskolc, Edelény, Mezőcsát, Kazincbarcika, Nyékládháza, Tiszaújváros.
Néhány fontos kérdés a rendeléssel és a házhoz szállítással kapcsolatban:
Mi történik a megrendelés után?
Rendelése után kapcsolatba lépünk Önnel telefonon és tájékoztatjuk, hogy a rendelése várhatóan melyik napon lesz készen a kiszállításra. (Átlagosan 1-3 munkanappal a megrendelés után). Amikor a megrendelt termékek megérkeztek hozzánk, ismét megkeressük Önt telefonon, hogy a kiszállítás időpontját egyeztessük, vagy hogy tájékoztassuk Önt arról, hogy telephelyünkön átvehető a rendelés.
Ki kézbesíti a megrendelt árut?
A GLS futár, vagy a mi saját kollégánk.
Milyen előnyökkel jár az Ön számára az, ha mi visszük a csomagot?
A szállítást minden esetben informatikus szakember végzi, így Ön a következő előnyöket élvezheti:
- Extra szolgáltatások: így olyan szolgáltatásokat tudunk Önnek nyújtani, amit más cégtől nem kaphat meg. Ilyen például a helyszíni üzembe helyezés.
- Munkatársunk ingyenes tanácsadást nyújt, érdeklődhet tőle árakról, konfigurációkról, valamint közösen megtervezhetik az Ön jövőbeni informatikai fejlesztéseinek irányát.
- Ez a legkényelmesebb az Ön számára. Álmai laptopjáért, vagy számítógépéért nem kell egy métert se megtennie, vagy a saját idejét áldoznia.
Belátható, hogy ezeket a lehetőségeket egy futárcég, vagy posta által történő kiszállításnál nem kaphatja meg!
Milyen fizetési módokat vehet igénybe?
Jelenleg készpénzben és utánvéttel lehet fizetni. A számlát a házhozszállítás esetén az azt végző kollégától kapja és készpénzes fizetés esetén neki is kell fizetnie. Személyes átvételkor a telephelyünkön szükséges fizetni. GLS szállítás esetén a csomag feladásakor megkapja emailben az elektronikus számlát.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás és milyen extra szolgáltatásokat nyújtunk?
– GLS szállítás díja: 990 Ft
– Házhoz szállítás saját munkatárssal (Szaki-Házhozszállítás): A megrendelést kiszállítjuk előre egyeztetett időpontban – tehát nem úgy, mint egy futárszolgálatnál, ahol Ön csak annyit tud előre, hogy valamikor 8 és 16 óra között érkezik a csomag.
– Helyszíni üzembe helyezés: a megrendelt eszközöket Önnél kicsomagoljuk, az Ön igényei szerint elhelyezzük és bekapcsoljuk. Kérés esetén segítséget nyújtunk az eszköz használatához maximum 10 percben.
– Telepítés: komplett konfigurációk vagy notebook-ok rendelése esetén a következőket telepítjük előre a gépre: operációs rendszer, meghajtó programok és minden olyan összetevő, amitől gépe használható és biztonságos lesz: irodai csomag, kodek csomag, lejátszó program, vírusirtó, böngésző-kiegészítők.
– Garanciafutár szolgáltatás
Szaki-házhozszállítás
– A megrendelt terméket szervizünkben előtelepítjük és ellátjuk hasznos alap programokkal
– A házhozszállítást informatikus végzi és a gépet a helyszínen kicsomagolja, beüzemeli, felcsatlakoztatja az internetre
– Telepít maximum 2 db Ön által kért programot és ezeket beállítja
– Maximum időtartam: 30 perc
A szolgáltatás ára: 3.990 Ft
Szaki-házhozszállítás Extra
– A megrendelt terméket szervizünkben előtelepítjük és ellátjuk hasznos alap programokkal
– A házhozszállítást informatikus végzi és a gépet a helyszínen kicsomagolja, beüzemeli, felcsatlakoztatja az internetre
– Telepít maximum 5 db Ön által kért programot és ezeket beállítja
– A régi gépéről átmásolja az összes adatot külön díj nélkül
– Az extra szolgáltatáshoz Garanciafutárt adunk, azaz ha a gép elromlik, mi megyünk érte!
– Maximum időtartam: 120 perc
A szolgáltatás ára: 9.990 Ft
Mi az a Garanciafutár és milyen előnyökkel jár az Ön számára?
Ez a szolgáltatás jelentősen megkönnyíti az Ön helyzetét, ha garanciális időn belül meghibásodik egy tőlünk rendelt termék. Hiba esetén sem kell sehová vinnie a terméket, csak minket kell hívnia és előre egyeztetett időpontban a hibás terméket elszállítjuk, valamint a javított/kicserél termék visszaszállításáról is gondoskodunk. Sőt: amennyiben a helyszínen kiderül, hogy melyik alkatrész a hibás, csak azt az alkatrészt visszük el és szerencsés esetben a gépe lehet, hogy anélkül anélkül az alkatrész nélkül is működőképes marad a javítás idejére
Mi a helyzet, ha kiderül, hogy nem jogos a garanciális igény?
Amennyiben a helyszínen kiderül, hogy a hiba pl. az operációs rendszer miatt lépett fel, 2.000 Ft kiszállási díjat kérünk el. Ha kéri a javítást, azt a mindenkori szerviz munkadíjinkon végezzük és a kiszállási díjat jóváírjuk.
Amennyiben az elszállítás után kiderül, hogy a hiba a megrendelőnek felróható okból következett be, a kiszállítás és visszaszállítás után 2.000 Ft-ot számlázunk ki.
*Az Ön lakhelyén elérhető ez a szolgáltatás?
Ezt könnyedén ellenőrizheti. Jelenleg a következő településekre szállítunk: Budapest, Alsózsolca, Arnót, Berente, Berzék, Bőcs, Bükkaranyos, Edelény, Emőd, Felsőzsolca, Folyás, Gesztely, Girincs, Harsány, Hejőbába, Hejőkeresztúr, Hejőkürt, Hejőpapi, Hejőszalonta, Hernádkak, Hernádnémeti, Igrici, Kazincbarcika, Kesznyéten, Kiscsécs, Kisgyőr, Kistokaj, Köröm, Mályi, Mezőcsát, Miskolc, Muhi, Nagycsécs, Nemesbikk, Nyékládháza, Onga, Ónod, Oszlár, Sajóbábony, Sajóecseg, Sajóhidvég, Sajókeresztúr, Sajólád, Sajóörös, Sajópálfala, Sajópetri, Sajószentpéter, Sajószöged, Sajóvámos, Szakáld, Szikszó, Szirma, Szirmabesenyő, Tiszalúc, Tiszapalkonya, Tiszatarján, Tiszaújváros, Vatta