Ha egy hagyományos szervizbe viszi a gépét:

  • Valahogy el kell oda jutni. Tömegközlekedéssel gépet cipelni kész rémálom, de autóval sem mindig könnyű: van olyan szerviz, aminek a közelében szinte lehetetlen parkoló helyet találni.
  • A gépet ott kell hagyni. Hogy mennyi időre, az függ a szerviz leterheltségétől, de akár egy hét is lehet.
  • A javítás végén a szervizben kipróbálhatja a gépet, de nem biztos, hogy ott kiderül, ha valami nem úgy lett beállítva, ahogy Ön megszokta.
  • Hazaszállítás. Ugyanazok a kényelmetlenségek, mint az első pontban.
  • Otthon a gép újbóli üzembe helyezése, kábelek bedugdosása.
  • Ha kiderül, hogy mégsem sikerült tökéletesen a javítás, akkor vissza az első pontra, kezdődik minden előről!

Ha egy  ismerősre bízza:

  • Családtagtól, szomszédtól, ismerőstől sokaknak nehezére esik szívességet kérni. Ha Önnek is, akkor ne tegye!
  • „Már nem győztem kivárni” – ezt mondta egy ügyfelünk arra a kérdésre, hogy miért váltott ránk az ismerőséről. Az ismerős a legtöbb esetben dolgozik/tanul, nem sok ideje van a javításra. Néha nehéz velük időpontot egyeztetni.
  • „Itt ült 4 órán keresztül” – ezt is egy ügyfelünktől hallottuk: ha az ismerős nem gyakorló szakember, azaz nem számítógép szervizben dolgozik, bizony sok időbe telhet, amíg megtalálja a hibát. Ez azért van, mert nem rendelkezik kellő tapasztalattal.

Ha az Infofutár Otthoni szervizét hívja:

  • Telefonon egyeztetünk időpontot. Az esetek 50%-ában még a bejelentés napjára tudunk időpontot adni, az esetek 90%-ában pedig maximum a következő munkanapra.
  • Mindent megteszünk, hogy pontosan jelenjen meg kollégánk Önnél. Emberből vagyunk, így ritkán előfordulhat, hogy késünk. Ilyen esetben az ügyfélszolgálatunk telefonon jelzi Önnek a csúszást, hogy ne várakozzon ránk feleslegesen.
  • Átlagosan 20 gépből 19-et a helyszínen meg tudunk javítani. A javítás után akár rögtön használhatja számítógépét, így ez a leggyorsabb megoldás!
  • Ha az Ön gépe lenne az a kivétel, aminek a hibáját nem tudjuk a helyszínen javítani, akkor külön díj nélkül elszállítjuk a gépet a szervizünkbe és a hiba elhárítása után szintén külön díj nélkül vissza is visszük Önnek.
  • A sikeres javítás után kezdődik a garanciális időszak: mi nem csak az alkatrész cserével járó javításokra vállalunk garanciát, hanem minden javításra! Ha például a javítás során valami nem úgy került beállításra, ahogy megszokta, akkor csak jeleznie kell és orvosoljuk!


20-295-6414

Click edit button to change this text.