Ha egy hagyományos szervizbe viszi a gépét:
- Valahogy el kell oda jutni. Tömegközlekedéssel gépet cipelni kész rémálom, de autóval sem mindig könnyű: van olyan szerviz, aminek a közelében szinte lehetetlen parkoló helyet találni.
- A gépet ott kell hagyni. Hogy mennyi időre, az függ a szerviz leterheltségétől, de akár egy hét is lehet.
- A javítás végén a szervizben kipróbálhatja a gépet, de nem biztos, hogy ott kiderül, ha valami nem úgy lett beállítva, ahogy Ön megszokta.
- Hazaszállítás. Ugyanazok a kényelmetlenségek, mint az első pontban.
- Otthon a gép újbóli üzembe helyezése, kábelek bedugdosása.
- Ha kiderül, hogy mégsem sikerült tökéletesen a javítás, akkor vissza az első pontra, kezdődik minden előről!
Ha egy ismerősre bízza:
- Családtagtól, szomszédtól, ismerőstől sokaknak nehezére esik szívességet kérni. Ha Önnek is, akkor ne tegye!
- „Már nem győztem kivárni” – ezt mondta egy ügyfelünk arra a kérdésre, hogy miért váltott ránk az ismerőséről. Az ismerős a legtöbb esetben dolgozik/tanul, nem sok ideje van a javításra. Néha nehéz velük időpontot egyeztetni.
- „Itt ült 4 órán keresztül” – ezt is egy ügyfelünktől hallottuk: ha az ismerős nem gyakorló szakember, azaz nem számítógép szervizben dolgozik, bizony sok időbe telhet, amíg megtalálja a hibát. Ez azért van, mert nem rendelkezik kellő tapasztalattal.
Ha az Infofutár Otthoni szervizét hívja:
- Telefonon egyeztetünk időpontot. Az esetek 50%-ában még a bejelentés napjára tudunk időpontot adni, az esetek 90%-ában pedig maximum a következő munkanapra.
- Mindent megteszünk, hogy pontosan jelenjen meg kollégánk Önnél. Emberből vagyunk, így ritkán előfordulhat, hogy késünk. Ilyen esetben az ügyfélszolgálatunk telefonon jelzi Önnek a csúszást, hogy ne várakozzon ránk feleslegesen.
- Átlagosan 20 gépből 19-et a helyszínen meg tudunk javítani. A javítás után akár rögtön használhatja számítógépét, így ez a leggyorsabb megoldás!
- Ha az Ön gépe lenne az a kivétel, aminek a hibáját nem tudjuk a helyszínen javítani, akkor külön díj nélkül elszállítjuk a gépet a szervizünkbe és a hiba elhárítása után szintén külön díj nélkül vissza is visszük Önnek.
- A sikeres javítás után kezdődik a garanciális időszak: mi nem csak az alkatrész cserével járó javításokra vállalunk garanciát, hanem minden javításra! Ha például a javítás során valami nem úgy került beállításra, ahogy megszokta, akkor csak jeleznie kell és orvosoljuk!
20-295-6414
Click edit button to change this text.